Bílkoviny jsou důležité – jen vědět, kolik..

Publikováno dne 9. 10. 2013
Nutriční specialista Martin

Martin Staněk,           nutriční specialista

Milé baculky,

při svých konzultacích se poměrně často setkávám s tím, že si nevíte rady, jak si spočítat teoretický maximální možný příjem bílkovin, který odpovídá vaší váze a výšce.

 

Není to nic těžkého, proto zde uvádím návod:-)

 

1. Dosaďte vaši výšku do vzorce tak, aby BMI = 25.

Tzn.: při výšce 185 cm vzorec bude      „X“    / (1,85 x 1,85)  = 25

X = 85,56

 2. Získaná hmotnost se rovná přibližně maximálnímu možnému přirozenému „nasvalení“ s ohledem na vaši výšku. Toto číslo vynásobte faktorem 1.28 a získáte počet gramů čistých bílkovin (v tomto případě tedy 109,5 g). Uvedené množství je pro zajímavost ve více než 3,5 l polotučného mléka nebo skoro 2 kg mletého masa nebo 20 středně velkých vejcích. Váš příjem bílkovin by se tedy neměl pohybovat denně nad touto hranicí.

Máte nějaký dotaz? Napište, jsem tu pro vás.

Martin

Nepřekračujte svou maximální denní dávku bílkovin.

Nepřekračujte svou maximální denní dávku bílkovin.

 

Štítky:

Zanechte komentář

Napsat komentář

Vaše informace jsou u nás v bezpečí. Nemáme rádi spam. Přečtěte si informace o ochraně údajů.

Do následujícího políčka prosím zkopírujte tento kód: bJVO1g